Modalitățile de livrare se stabilesc în pagina de Finalizare comandă. Livrarea produselor se face numai pe teritoriul Romaniei.

Metode de livrare:

1) Livrare prin curier rapid (Sameday, Fan Courier, Cargus)

Valoare comandăCost transportDurata procesare
 Sub 290 lei29 lei48 ore
 Peste 290 leiGratuit48 ore

Livrarea produselor se face prin servicii de curierat rapid, în termen de 24 – 48 de ore de la primirea şi verificarea comenzii. Comenzile plasate după ora 16 sunt reportate pentru a doua zi; de asemenea, pentru comenzile expediate vineri, livrarea se va face luni

2) Livrare prin Poșta Română

Valoare comandaCost transportDurata procesare
Sub 290 lei15 lei72 ore
Peste 290 leiGratuit72 ore

Termenul de livrare prin Poșta Română este de 72 de ore de la expedierea coletului. Aria de acoperire a Poştei Române include întreg teritoriul României. În acest caz, veţi primi o înştiinţare pentru ridicarea coletului, vă veţi deplasa la cel mai apropiat Oficiu Poştal (cel la care sunteţi arondat) prezentând actul de identitate, veţi plăti contravaloarea pachetului şi veţi primi produsele.​


3) Livrare in Easybox (Sameday)

Costul de expediere în locker easybox este de 12,00 lei


În cât timp ajunge comanda?

  • Termenul de livrare poate varia în funcţie de locaţia dumneavoastră:

24h – 48h pentru clienţii aflaţi în zonele urbane, prin curier rapid;

24h – 72h pentru clienţii aflaţi în zonele rurale, prin curier rapid;

Maxim 5 zile lucrătoare, prin Poşta Română.

  • ​Veţi fi notificat telefonic sau prin sms exact momentul când se livrează coletul.

Ce se întâmplă dacă nu sunt la adresa menţionată în momentul când se livrează comanda?

  • În cazurile în care nu veţi fi găsit la adresa de livrare menţionată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul vă va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul va fi returnat şi vom anula comanda.

Ce se întâmplă dacă data de livrare a trecut şi încă nu am primit comanda mea?

  • Dacă nu aţi primit comanda vă rog să semnalaţi acest lucru la numărul de telefon 0758 415 629 sau prin e-mail comenzi@eromanesc.ro.

Ce trebuie să ştiu când plătesc ramburs la ridicarea coletului?

  • În cazul livrării prin metoda de plată ramburs, plata se face în lei, integral, către comisionarul care efectuează livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. Nu se percep alte taxe.

Nu am găsit în colet documentele produselor. Ce trebuie să fac?

  • Produsele ambalate corespunzător vor fi expediate împreună cu factura fiscală. Trebuie să notificaţi prin e-mail comenzi@eromanesc.ro sau la numarul de telefon 0758 415 629 absenţa oricăruia dintre aceste documente în termen de 48h de la recepţionarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

Când şi cum primesc factura?

  • După finalizarea livrării comenzii veţi primi factura proformă pe adresa de e-mail, iar factura fiscală o veţi primi la livrarea produselor.

Am primit coletul avariat, desigilat. Ce trebuie să fac?

  • În cazul în care constataţi că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat vă rugăm sa-l refuzaţi (menţionând motivul refuzului pe borderoul de livrare) şi să ne contactaţi în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei la numărul de telefon 0758 415 629.

În cazul in care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă recomandăm să refuzaţi ridicarea coletului şi să ne comunicaţi acest lucru la adresa de email comenzi@eromanesc.ro. Coletele se vor retrimite în cazul în care este solicitat acest lucru.

După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conţine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate, vă rugăm să păstraţi produsul sau produsele în cauză şi să ne contactaţi în 24 de ore de la primirea coletului, la adresa de email comenzi@eromanesc.ro.