Daca aveţi o problemă cu un produs, vă rugăm să accesați secțiunea COMENZI din contul dumneavoastră. Returul produselor poate fi efectuat în maxim 14 zile de la data de recepție a coletului.
Aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:
- Înlocuirea produsului returnat cu un altul.
- Primirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia în momentul achiziției). Suma rambursată va fi contravaloarea produselor din momentul comenzii. În cazul în care ați achitat transport, valoarea transportului este nerambursabilă.
Returnarea produselor este gratuită pentru orice comandă, iar procesul de returnare este foarte simplu! Trebuie doar să completați formularul de returnare sau să ne anunțati de intenția de retur prin intermediul unui e-mail la adresa comenzi[at]eromanesc.ro sau la numărul de telefon 0758 415 629.
Vă rugăm ca odată cu solicitarea de returnare să specificați și modalitatea de compensare aleasă.
- Dacă alegeți înlocuirea produsului cu un alt produs iar valoarea celui din urmă este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:
– dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.
– dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ca în cazul oricărei alte comenzi, ramburs, la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar. - În cazul în care optați pentru rambursarea banilor, vă rugăm să ne comunicați pe e-mail, la aceeași adresă, următoarele informații: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului.
- Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc. Plata returului se face în 5 zile lucrătoare de la confirmarea primirii returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului). Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
- Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Costuri de returnare:
Transportul pentru returnarea produselor trebuie să se facă prin aceeași companie de curierat prin care ați primit coletul inițial și costul va fi suportat integral de noi. După ce ne inștiințați de intenția de a face retur, noi vom face o solicitare de ridicare.
Dacă doriți să efectuați returul în alte condiții, dumneavoastră trebuie să achitați contravaloarea returnării.
Condiții pentru returnarea produselor:
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protecţie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului.
SC PROSIROM GAMA SRL își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu se încadrează în această politică de returnare. Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.
Mai multe detalii puteti afla sunand la 0758 415 629 sau pe Whatsapp.